Prekių grąžinimas
Kiekvienam suteikiame galimybę grąžinti lipdukus, jeigu jie neatitinka aprašyme nurodytos kokybės. Apie tai informavus „Limpa“ komandą, prekę galima grąžinti per 7 darbo dienas nuo užsakymo gavimo.
Norėdami grąžinti netinkantį lipduką, susisiekite su mumis Jums patogiu būdu ir nurodykite priežastis, kodėl užsakytas lipdukas Jums netinka. Bendru sutarimu galėsime pakeisti prekę nauja arba grąžinsime pinigus. Svarbu, kad būtų grąžinamas originalus, nenaudotas ar kitaip nesugadintas lipdukas. Už siuntimo metu sugadintus, sulankstytus lipdukus neatsakome ir prekių naujomis nekeičiame.
Jei po užsakymo pateikimo visgi persigalvosite, kad užsakytas reklaminis lipdukas ar lipnūs atributai Jūsų automibiliui arba namams yra ne tai, ko Jums reikia, taip pat informuokite mus. Atšauksime užsakymą, o jau pristatytas prekes galėsite grąžinti (siuntimo išlaidas padengia pirkėjas).
Prieš susisiekdami su mumis dėl lipduko grąžinimo, įsitikinkite, jog turite jo pirkimą patvirtinantį dokumentą.
Jeigu Jums per klaidą buvo atsiųsti ne tie lipdukai automobiliui, pasirūpinsime ir padengsime prekių grąžinimo išlaidas. Už tai atsakingas pirkėjas būna tik tuo atveju, jeigu grąžinamas lipdukas buvo sugadintas jo paties.
Grąžinantiems prekes siūlome kelias alternatyvas:
– Geros kokybės lipduką;
– Panašios tematikos produkciją;
– Pinigų sugrąžinimą.
Pinigus po lipduko atgavimo per 1-2 darbo dienas grąžiname į pirkėjo sąskaitą, iš kurios ir buvo atliktas apmokėjimas.
Daugiau apie prekių grąžinimą skaitykite čia.